onsdag 1 februari 2012

Kläder ..

Nu hänger kläderna lite och passformen inte den bästa. Så igår köpte jag en blus på Lindex och en topp på Kappahl. Trots -10 cm så drar jag samma storlek som innan så man undrar om storlekarna minskat . Expedit på Lindex tyckte att deras Generous inte alls var stora. 
Och en sak kan man säga, armarna är lika smala för jag fick knappt in överarmarna i kläderna jag provade.
Har precis ätit en god frukost, äggröra med lite purjo, fetaost i olja och några minitomater.
Riktigt gott!
Min man har nog ändrat sig och är lite sugen på att eventuellt börja med, han ska prata med sin doktor om det har han sagt. Så vi får se. 
Vi åt samma mat igår kväll, broccoligratäng och rökt lax. Mums....glömde ta bild. Men jag kommer göra det fler gånger.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag avskyr att handla kläder då det känns att olika butiker har olika storlekar men jag var me om en kul sak på just lindex. Jag ville köpa ett par byxor st 44 (när jag kom in i dem) och de hängde på både avdelningen för normalstora samt på stora avdelningen men priset var 50 kr mer. Ja båda var st 44 och det var exakt samma. Sånt gör mig F. Nog för att jag går med på att betala mer för större kläder men så ska det inte vara.
Jag har ännu inte mätt men jag tycker att det går bra just nu. Måste bara variera min mat lite mera och lära mig att det tar inga tider att koka ett ägg
Kram och lycka till
Lotta