måndag 20 februari 2012

Vecka 7

Så går vi in i vecka 7.  Igår ställde jag mig på vågen och det svajar lite upp och ner, så idag var det mer upp än ner . Det handlar nog lite om hur man tömmer magen med. Så, sammanlagt efter 6 veckor är minus 11 cm och -1,3 kg sen den 26 januari som då var på min 3:e vecka. Summa: inget händer framåt i nuläget.
Sockret har inte gått ned vilket gör att jag behöver gå ut hårdare. Vilket gör att man kanske tröttnar. Då är det väldigt lite grönsaker över lag, även mindre proteinmängd och mer fett. Men jag ger inte upp.
Så från onsdag ska jag försöka gå ut lite hårdare, jag vill ju gärna äta en semla imorgon på fettisdagen. 
Jag har cocosfett i kaffet med smak av cocos. Jag bör nog skippa grädde i kaffet , det blir svårt även om jag späder ut med vatten.  Jag slutade ju med suketter i kaffet. Sen så har jag faktiskt mumsat en och annan läkerol, det får jag försöka låta bli med , det är kolhydrater i det med. Jobbigt? Ja absolut men det finns en mening med det. 

Cocosfettet jag använder. Den med smak är jättedyr. Men det är värt det. Cocosfett är bra för ämnesomsättningen. Du kan också smörja in dig i den vilket blir billigare än bodybutter.
Så den här summeringen var en "dipp" , men inte mitt motstånd till att fortsätta. 
Som tröst idag åt jag 200g turkisk yoghurt, 1½ ägg och 25 gram nötter och lite cocos. till frukost.
Fortsättning följer................................


Inga kommentarer: