lördag 10 mars 2012

Idag har jag fuskat....

Idag har jag haft planerat fusk! Min son fyllde år igår och jag hade bestämt att till hans födelsedag skulle jag äta tårta. Den var jättegod.....
.......men nu flera timmar senare så mår jag illa och har ont i magen. Vilken chock för magen att plötsligt få socker. Nä, det lär dröja innan det blir fusk nästa gång. 
Det finns så mycket annat gott.
Som detta jag har bakat:
 Brownies
Kärleksmums/moccarutor

Jag känner inte att jag försakat en massa. Vågen pekar nedåt hela tiden även om det går sakta, Jag tippar dock på att minst -10 kg har jag gått ned sen jag startade. 
Nu kommer lite bilder på god mat.
 Flygande Jakob 
 Fläskfilé
Räkfrossa

Det var ett tag sen jag skrev men haft så mycket i jobbet plus att jag varit ordentligt förkyld. Är inte riktigt bra ännu. Men det kommer vart efter.

Inga kommentarer: