måndag 19 mars 2012

Länge sen jag skrev

Har haft lite tuff tid med mycket att göra. Hemmet har blivit åsidosatt. Jag har ätit gott i alla fall och vågen pekade minus fram tills idag där jag hade gått upp 1 kg. Men , jag har ätit äpple flera dagar på rad så jag har mig själv att skylla. Men jag har varit så himla sugen. Dåligt med pengar att fixa nåt extra och då har frukskålen legat nära till hands. 
Men lite gott har jag att visa....
 Cocoskyckling, nåt så makalöst gott så det är inte sant.
Rättikagratäng med grillad kyckling.
Gratängen påminner om potatisgratäng. 
Supergott! Sonen har önskat det en dag för han fick provsmaka.
Hur som helst, helgen som varit då har jag städat i dagarna tre. Så i söndags när barnen kom så sa de: Mamma, det luktar inte som vanligt. Hahaha...klart, det var såpadoft överallt.

Inga kommentarer: