torsdag 19 juli 2012

Svamp och lite semesterrapport

För tre veckor sen åkte jag och familjen till stuga som vi hyrt i två veckor. Målet var att kanske fuska bara lite. Nja det blev kanske inte så. Men vi har trots allt njutit och då inte med massa godis och kakor( bara resgodis och svärmors kakor). Lite svullen och
+ 2 kg . Men sockret har legat bra vilket har varit det viktigaste. Maken fick ta insulin två gånger annars har han redan efter en månads LCHF slutat med den.
Väl hemma så följer vi LCHF igen och de pålagda kilona är borta och svullen mage.
Vi visste att svenska guldet har kommit så vi har varit ute två gånger.
Jag hittade ett recept på pastasås som skulle vara höstkantareller som jag gjorde om lite. Jag säger bara nåt så underbart får man leta efter .
Ena bilden är ihop med fläskfilé och den andra med LCHF-pasta. Receptet ska jag lägga upp från datorn därför det tar så lång tid från mobilen.
Sen kom det ut en ny bilaga LCHF från Expressen som jag köpte med mycket nyttigt.

Inga kommentarer: